Social media kunnen je maken en breken. Daar loop The Hangar in Teuge ook tegenaan. Tijd om orde op zaken te stellen én te zorgen voor balans tussen binnen en buiten.

YouTube - daar wil brasserie The Hangar op inzetten. Logisch, want alleen al een vestiging aan de start van de landingsbaan van Teuge geeft natuurlijk prachtige beelden van geparkeerde vliegtuigen en opstijgende toestellen. "Vooral de sfeer willen we vanaf nu goed laten zien, van binnen en buiten. Flashy, interactie", vertelt kersverse commercieel manager Nienke Drieeenhuizen van The Hangar. Het idee sluit goed aan bij de moderne uitstraling van de zaak. Of ze voor het plan zelf filmpjes met haar mobiel gaat maken of dit professioneel laat monteren, daarvoor zijn de plannen nog te vers. Maar dát het gaat gebeuren, staat vast. Fotografie is daarnaast een belangrijke vorm om diezelfde sfeer weer te geven. Gebruik van die beelden op Instagram en Pinterest staat daarom eveneens op haar wensenlijstje.

Hippe dertigers en veertigers

Op dit moment blijkt uit Facebook dat het bedrijf sowieso al actief is met bewegende beelden. Om de paar post staat een filmpje. "In de weekenden hebben we vaak livemuziek. De beelden hiervan zetten we er al op en die worden veel bekeken en gedeeld. We willen via dit kanaal nu nóg meer laten zien wat er gebeurt." Waarom The Hangar gebruikt maakt van juist deze social media? Dit leest u verder in tlekkerst magazine restauratief.

Hangar vliegtuig voor.jpg Hangar vliegtuig zij.jpg
Deel deze pagina:

Magazine 't Lekkerst

Magazine 't Lekkerst
LEES VERDER

Live in Meppel

Live in Meppel
WIN GRATIS KAARTEN!

Kerstpakketten

Kerstpakketten
DIRECT SHOPPEN

Bestellen

Bestellen
DIRECT BESTELLEN