Volop tijd en energie steken in allerlei social media? Of als snackbar juist je geld moet stoppen in een goede website en bestelapp? Markies in Zoeterwoude doet beide, met het zwaartepunt op dat laatste.

"Zodra we iets doen, salades maken, een aanbieding of activiteit hebben, melden we dat op Facebook." Andere social media gebruikt Mark Simonis op dit moment niet. Twitteren? Dat doet hij privé wel, maar voor zijn snackbar Markies in Zoeterwoude heel bewust niet. "Anders loop ik de hele dag met die telefoon in m'n handen." Wél zet hij aanbiedingen of activiteiten ook altijd op zijn website.

Stilstaan betekent zwijgzaam

"We proberen steeds in beweging te blijven en iets te verzinnen om online te melden. Lukt dat door drukte - we zijn zeven dagen per week open - even niet? Dan wordt er meteen minder over de zaak gepraat, ervaart de ondernemer, die vorig jaar met Koningsdag startte. Wat hij zoal op Facebook zet? Dat kunt u verder lezen in 't lekkerst magazine fastfood.

Markies social broodje.jpg  markies social zaak.jpg  Markies social salade.jpg 

 

Deel deze pagina:

Magazine 't Lekkerst

Magazine 't Lekkerst
LEES VERDER

Live in Meppel

Live in Meppel
WIN GRATIS KAARTEN!

Kerstpakketten

Kerstpakketten
DIRECT SHOPPEN

Bestellen

Bestellen
DIRECT BESTELLEN